Eli toiseen käteen kirjoita dotting toolia/ohutta sutia hyödyntämällä face♥ (valkoisella, pohjalle sinistä 2 kerrosta) Toiseen käteen tee hymiöitä samalla taktiikalla. Tee vaikka yleisimpiä mitä käytät. Muista alus- ja päällyslakka ;)
Mitä mieltä olitte tästä ideasta?
Mitäs haluaisitte seuraavaks?
Saa kysellä muutenkin kaikkea kynsiin liittyvää :)
![]() |
| E- kirjaimen voit tehdä samalla tavalla kuin ceen. piste vaan ylä osaan, niin siitä tulee ee. |

hihi vähä suloset ! :)
VastaaPoistaKiitos :D
Poista