keskiviikko 22. elokuuta 2012

Face kynnet

Eli toiseen käteen kirjoita dotting toolia/ohutta sutia hyödyntämällä face♥ (valkoisella, pohjalle sinistä 2 kerrosta) Toiseen käteen tee hymiöitä samalla taktiikalla. Tee vaikka yleisimpiä mitä käytät. Muista alus- ja päällyslakka ;)
Mitä mieltä olitte tästä ideasta?
Mitäs haluaisitte seuraavaks?
Saa kysellä muutenkin kaikkea kynsiin liittyvää :)


E- kirjaimen voit tehdä samalla tavalla kuin ceen. piste vaan ylä osaan, niin siitä tulee ee.

2 kommenttia: