aivan ihanat noi rusettikynnet ! <3
Kiitos :)
mä tykkään täst blogist (: <3
Kiva juttu :)
Toi alimmaisen kuvan pinkki kynsi on ihana : ) ! hirvee monimutkaset selitykset : D hupsista mut tykkäään !
Kiva että tykkäät. Joo en oikee osaa selittää kauhee selvästi, mutta sen takia yritän laittaa mahdollisimman paljon kuvia. Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa ;)
aivan ihanat noi rusettikynnet ! <3
VastaaPoistaKiitos :)
Poistamä tykkään täst blogist (: <3
VastaaPoistaKiva juttu :)
PoistaToi alimmaisen kuvan pinkki kynsi on ihana : ) ! hirvee monimutkaset selitykset : D hupsista mut tykkäään !
VastaaPoistaKiva että tykkäät. Joo en oikee osaa selittää kauhee selvästi, mutta sen takia yritän laittaa mahdollisimman paljon kuvia. Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa ;)
Poista