lauantai 12. toukokuuta 2012

Aloituspostaus

 Tässä vähän tämän vuotisia lakkauksia, voin laittaa ohjeita myöhemmin, jos kiinnostuneita löytyy :)
Kuvissa on kaverieni sormet, mutta minä olen kyllä lakannut ne.




6 kommenttia:

  1. aivan ihanat noi rusettikynnet ! <3

    VastaaPoista
  2. mä tykkään täst blogist (: <3

    VastaaPoista
  3. Toi alimmaisen kuvan pinkki kynsi on ihana : ) ! hirvee monimutkaset selitykset : D hupsista mut tykkäään !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että tykkäät. Joo en oikee osaa selittää kauhee selvästi, mutta sen takia yritän laittaa mahdollisimman paljon kuvia. Kuva kertoo enemmän kuin 1000 sanaa ;)

      Poista