uuuw ! onpas jepat (: saat lakata mullekki joskus tollaset ;;D mustal ja valkosel
Kiitos :) Voisin tehäkki!
mun kynnet! :D
Jep ;)
peeet kynnet ! :0 mut niiin on kyl noi kaikki muutki oot taitava : ) !
Sopivat kynnet mun mielestä, koska liian pitkillä ei voi tehä mtn. Tässä blogissa yritänkin ottaa esille sen, että lyhyetkin voi olla kauniit :) Kiitos.
uuuw ! onpas jepat (: saat lakata mullekki joskus tollaset ;;D mustal ja valkosel
VastaaPoistaKiitos :) Voisin tehäkki!
Poistamun kynnet! :D
VastaaPoistaJep ;)
Poistapeeet kynnet ! :0 mut niiin on kyl noi kaikki muutki oot taitava : ) !
VastaaPoistaSopivat kynnet mun mielestä, koska liian pitkillä ei voi tehä mtn. Tässä blogissa yritänkin ottaa esille sen, että lyhyetkin voi olla kauniit :) Kiitos.
Poista