Millasii kynsiohjeita haluaisitte tänne? Laittakaa kommenttii, nii teen ja postaan tänne ohjeen kera :)
Tässä eilen tekemäni kynnet (kaverille)
Tarvitset:
- Pinkin lakan
- Alus- ja päällyslakan
- Konadlaatta m57:n kukkakuvion
Osaatte varmaankin itse päätellä ohjeet. ;)
Lopputulos:
mun nysä kynnet, mäki niitää<3
VastaaPoistaJoo mut lakkauksella ne on nyt hienot :)
Poistajees box :D
Poista