Kaverit on kylässä, joten tein niille kynnet. Toiselle tein varpaisiin, mutten kuvannu niitä. Toiselle tein tän otsikon kynnet :)
Ohjeet:
![]() |
| Kohdat 2 ja 3 |
- Lakkaa kaikki kynnet aluslakalla.
- Lakkaa kynnet nudella lakalla, melkein oman kynnen väri.
- Tee konad laatta m57 ruudukkokuvio kynsiin.
- Lakkaa kynnen päät samalla nudella kuin muu kynsi.
- Tee konad laatta m57 jompi kumpi pitsi kuvio manikyyrin tyveen.
- Päällyslakka.
| Tämä nude ja valkoinen konad lakka. |
Lopputulos:

... wau mitkä kynnet ! ♥
VastaaPoistaKiitos :) Noi kynnet on kyl pituudeltaan niin ihanat <3
Poista