Anteeksi! Olen todella myöhässä, sillä tein nämä kynnet jo juhannukseksi, mutta en ehtinyt postaamaan niitä missään vaiheessa, kun serkku oli kylässä.
Joka tapauksessa tein konadeilla (taas) leopardikynnet, joihin lisäsin hieman sitä jotain :D Itse tykkään näistä kovasti. Sitäpaitsi ne on helppo tehdä!
Tee näin:
| Tein kohdan 4 tällä. |
- Lakkaa kynnet aluslakalla.
- Lakkaa kynnet ruskealla lakalla.
- Paina konad laatta m57:n leopardikuvio kynsiin.
- Lakkaa kuvioiden sisukset kultaisella. Itse käytin kynää, jonka olen ostanut MicMacistä.
Lopputulos varmasti selventää selityksiäni.. Mun kynnet on nyt just vähän huonossa kunnossa, joten pahoittelen sitä!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti