Eli lupasin selventää vähän fimoja ja strasseja ja sellaista :)
STRASSIT ovat pieniä jalokiviä tai helmiä, joita voidaan laittaa kynteen liimalla. Niitä on eri kokoisia muotoisia ja näköisiä. Itselläni on neljä "kiekkoa". "Kiekkojen" halkaisija on n.6cm, joten ne eivät ole kovin isoja. Tässä kuva "kiekosta":
| Tämä kuva ei ole mun ottama, mutta mulla on tää sama kiekko. |
FIMOT ovat hieman isompia kuin strassit ja niissä on enemmän valinnanvaraa, koska niitä on hedelmiä, smaileja, kukkia ja vaikka mitä muuta! Fimoja saa myös "kiekoissa" tai sitten niitä voi ostaa sellaisissa pötkylöissä, josta pitää itse leikata palat. Omistan 2 fimo "kiekkoa".
Tässä kuva "kiekosta":
| Tämäkään ei ole mun ottama, eikä mulla oo just tällästä, mut melko samanlainen on. |
Muistahan klikata tohon alle, jos luit "luin" -nappi on sitä varten :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti