En nyt jaksa lomalla nähä paljoo vaivaa, ku oon lähinnä mökillä. Käytiin kuitenkin tossa viikonloppuna Tukholmassa, nii päätin vähän panostaa, koska ostin Perjantaina Tallinnasta uuden Konad-laatan :) Täytyihän sitä tietty heti kokeilla.
![]() |
| Tällänen laatta tuli ostettua :) |
Suosittelen uusien laattojen kokeiluun ihan perus nude pohjaa ja sitten se kuvio. Sen jälkeen niitä voi rupee yhdistelee väreihin ja muihin kuvioihin, kun tietää millaista laatua saa. Mun kamera on vähän kökkö, joten laatu ei oo parasta mahdollista. Laatuun vaikuttaa myös se, että kuvasin kynteni laivan baarissa :D
No jokatapauksessa tässä tulos:
| Eli ihan normi nude pohja ja sitten vaa kuvio. Mulla oli käytössä laatta m76. |

hei mä haluun noi ruusut :D?
VastaaPoistaJoo toki. Teen sitte ku tuutte tänne :)
Poista