Amerikanlippu, videopostaus!
Eli olkaapa hyvät ensimmäinen videopostaukseni! Ei kovin onnistunut lakkaus (varsinkaan raidat) kaikissa kynsissä, pahoittelen.
Kommenttia kiitos :) Lisää tälläisiä kenties, ja mitäs seuraavaksi haluaisitte?
+ Tässä näkyy upea dotting toolini :D
Hyvä video, ja kiitos ohjeista! :) En kyllä ite näillä pitkillä sormilla rupee säätämään tollasta tarkkaa juttua :)
VastaaPoistaKiitos kommentista :) Joo ei toi mullekkaa kovin helppoo ollu, kuten varmaanki jäljestä huomasit :D
Poistahow cool fanny! tollaset saat tehä mulle joskus! :)
VastaaPoistaSanni
Joo toki, sul on nii ihanat kynnet :)
Poistavähä cool :) mite sait ton kukkasen (vai mikä lie onkaan) tohon ??
VastaaPoistaSe on tähti, ku amerika lipussahan on n.50 tähtee ;) Kynnet eivät saa olla ihan kuivat, kun laittaa strassia niihin kiinni, jotta se tarttuu. Dippaa dottingtool päällyslakkaan (ihan vähän vain) sitten ota dotting toolilla strassi, se tarttuu, koska siinä on lakkaa. Paina strassi kynteen, ja lisää päällyslakkaa :)
Poista