sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Amerikanlippu, videopostaus!

Eli olkaapa hyvät ensimmäinen videopostaukseni! Ei kovin onnistunut lakkaus (varsinkaan raidat) kaikissa kynsissä, pahoittelen.
Kommenttia kiitos :) Lisää tälläisiä kenties, ja mitäs seuraavaksi haluaisitte?
+ Tässä näkyy upea dotting toolini :D

6 kommenttia:

  1. Hyvä video, ja kiitos ohjeista! :) En kyllä ite näillä pitkillä sormilla rupee säätämään tollasta tarkkaa juttua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kommentista :) Joo ei toi mullekkaa kovin helppoo ollu, kuten varmaanki jäljestä huomasit :D

      Poista
  2. how cool fanny! tollaset saat tehä mulle joskus! :)

    Sanni

    VastaaPoista
  3. vähä cool :) mite sait ton kukkasen (vai mikä lie onkaan) tohon ??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on tähti, ku amerika lipussahan on n.50 tähtee ;) Kynnet eivät saa olla ihan kuivat, kun laittaa strassia niihin kiinni, jotta se tarttuu. Dippaa dottingtool päällyslakkaan (ihan vähän vain) sitten ota dotting toolilla strassi, se tarttuu, koska siinä on lakkaa. Paina strassi kynteen, ja lisää päällyslakkaa :)

      Poista