Syötävän hyvät kynnet! Ne ei vaan pysy yhtään.. Seuraava postaus tulee videon muodossa! Ja muistakaahan osallistua tohon vasemman sivun äänestykseen ;)
No jokatapauksessa ajattelin et haluutte kuvan, nii täs ois:
Ohje on yksinkertainen:
- Lakkaa kynnen päät aluslakalla tai laita liimaa (liima pitää paremmin)
- Dippaa kynsi lautaselle, jossa on nompparelleja.
- Laita päällyslakkaa.
Ihanat!!! Hitsi ku aloin jo tehä noit kukkakynsii-.- Oisin ennemmi tehny noi, mut mistä sä noit ideoit vetelet??
VastaaPoistavalokuvaa.blogspot.fi
kiitti, mut ne lähti pois suihkus, eli tee vaa ne kukkakynnet ;)
Poistaton idean keksin ku leivoin parin kaverin kaa mokkapaloi. Näin nomparellit hyllyl ja siit se idea lähtiki :D
oliha noi kivat, ois ollu viel kivemmat jos ois pysyny ! :-DDD
VastaaPoistaNiimpä, ehkä kahella päällyslakka kerroksella ne pysyis paremmin..
Poista