sunnuntai 22. heinäkuuta 2012

Nompparelli kynnet

Syötävän hyvät kynnet! Ne ei vaan pysy yhtään.. Seuraava postaus tulee videon muodossa! Ja muistakaahan osallistua tohon vasemman sivun äänestykseen ;)
No jokatapauksessa ajattelin et haluutte kuvan, nii täs ois:
Ohje on yksinkertainen:
  1.  Lakkaa kynnen päät aluslakalla tai laita liimaa (liima pitää paremmin)
  2.  Dippaa kynsi lautaselle, jossa on nompparelleja.
  3.  Laita päällyslakkaa.
ÄLÄ NUOLE/SYÖ NOMPARELLEJA KYNSISTÄSI!

4 kommenttia:

  1. Ihanat!!! Hitsi ku aloin jo tehä noit kukkakynsii-.- Oisin ennemmi tehny noi, mut mistä sä noit ideoit vetelet??

    valokuvaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, mut ne lähti pois suihkus, eli tee vaa ne kukkakynnet ;)
      ton idean keksin ku leivoin parin kaverin kaa mokkapaloi. Näin nomparellit hyllyl ja siit se idea lähtiki :D

      Poista
  2. oliha noi kivat, ois ollu viel kivemmat jos ois pysyny ! :-DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä, ehkä kahella päällyslakka kerroksella ne pysyis paremmin..

      Poista