lauantai 14. heinäkuuta 2012

Ei lakkauksia....

En oo nyt kauheesti lakkaillu mitään postattavaa, koska kynnet on nii surkeessa kunnossa. Postaan kuitenkin hieman uusimpia ostoksiani, vaikka näistäkin on jo jonkin aikaa. Kävin Tuurissa ja löysin sieltä konad laattoja, magneettilakkaa ja vahinko-ostoksena valkoisen graffitilakan. Mun piti ostaa kunnon valkonen, ku se on loppu, mut mun tuuril ei onnistunu.
Tässä kuvia niistä:
Laatta m85

Magneettilakalla lakataan normaalisti kynnet ja sitte pidetään sen lakan mukana tullutta magneettia kynnen päällä n. 15sek.
 Näin tän magneettilakan yhden toisen kynsibloggaajan postauksessa ja ihastuin siihen heti! Toi näyttää tosi coolilta kynsissä! Ja anteeks ettei oo omia kuvia, en jaksanu lataa/kuvata.

6 kommenttia:

  1. heti ku nähää nii teet mulle tollaset mengeenntikynnet? :D

    VastaaPoista
  2. vähänkö toi magneettikynsijuttu näyttää hienolta!
    oliks se kallis?

    http://sweetenupjay.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään, ihastuin siihen heti ku näin sen. Ei se mitenkään kauheen kallis ollu.

      Poista
  3. osaaks sanoo yhtää mistä tollasii pystyy ostaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itse löysin ton Tuurista. Mut ihan netistä tilaamalla pystyy eBay ja noi mun linkkaamat tässä blogin vasemmassa reunassa, niist varmaa löytyy kans :)

      Poista