En enää kestäny kynsiä ilman värii, joten oli pakko lakata ne. Ei mikään kovin hankala, mut aika kiva silti :)
Tälläset tuli:
Tarvikkeet:
- Mintunvihreä lakka
- Valkoinen lakka
- Dotting tool (itselläni käytössä omatekoinen)
- Vaaleita strasseja
- Alus- ja päällyslakka
Ohje:
- Lakkaa kaikki kynnet aluslakalla
- Lakkaa kynnet mintunvihreällä. Mun piti ainaki 2 kertaa, et tuli hyvä väri.
- Tee valkoisia pisteitä, kannattaa hyödyntää dotting toolia.
- Laita strasseja nimettömän valkoisten pisteiden päälle.
- Levitä päällyslakka.
Vaiheet kuvina, jos et ymmärtänyt:
onnistuuko toi päällyslakka siis laittaa viel strassien päälle?
VastaaPoistaite oon käyttäny dotting toolin sijaan nuppineulan päätä :) ja hyvin on toiminu!
http://entreamigos-kristiina.blogspot.fi/
Joo onnistuu :) Ainaki mulla onnistu!
PoistaMäki käytän kynää jossa on kumi toisespääs. Oon pistäny siihen kumiin nuppineulan kiinni, toimii ;)