keskiviikko 25. heinäkuuta 2012

Liukuvärjäys

Tein kavereille liukuvärjäyksellä kynnet. Tässä kuva, ja vasemmassa reunassa kohdassa "youtube linkkejä" on hyvät ohjeet, kannattaa katsoa se video, niin saa selvää.
Muistakaa äänestää myös millaisia lakkauksia haluaisitte. Saa tähänkin laittaa kommenttia seuraavien kynsien aiheesta. Itse ajattelin jotain pieno kynsiä..?

2 kommenttia: