keskiviikko 1. elokuuta 2012

Olympia kynnet

Tällä kerralla sain idean olympialaisista. Ja kun toivoitte mahdollisimman paljon käsin taiteilua, niin olkaapa hyvät :) Halusin tehdä kynnet, missä olis olympiarenkaat, mut se idea vähän kusas. Ei siis onnistunu. Vaihdoin tekniikkaa (Olympia renkaiden värit kynnen päätyihin), ja sitten tuli ihan kivat kynnet :) . Käytin maanantaina ostamaani uutta hopea/metalli lakkaa pohjavärinä, koska halusin kokeilla sitä. Taustalle sopisi myös valkoinen.

Tarvitset:
  • Hopea lakka (valkoinen käy myös)
  • Sininen lakka
  • Musta lakka
  • Punainen lakka
  • Keltainen lakka
  • Vihreä lakka
  • Alus- ja päällyslakka

Käytin näitä lakkoja.
Tälläinen pohjavärinä.
Ohje:
  1. Lakkaa kynnet aluslakalla.
  2. Lakkaa kynnet hopealla.
  3. Vedä viiva kynnen sivusta keskelle (ihan kynen päätyyn). Tee tämä jokaiseen kynteen eri värillä. 
  4. Jos tulee sotkua kynsinauhoihin, voit puhdistaa ne ennen kuin lakka kuivuu, niin hammastikulla pyyhkäisemällä. Puhdista kuivuneet tahrat vanupuikolla ja kynsilakanpoistoaineella.
  5. Levitä päällyslakkaa.
Lopputulos:
Tykkäsitkö, kommenttia? + Klikkaa luin nappia :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti