Tällä kerralla sain idean olympialaisista. Ja kun toivoitte mahdollisimman paljon käsin taiteilua, niin olkaapa hyvät :) Halusin tehdä kynnet, missä olis olympiarenkaat, mut se idea vähän kusas. Ei siis onnistunu. Vaihdoin tekniikkaa (Olympia renkaiden värit kynnen päätyihin), ja sitten tuli ihan kivat kynnet :) . Käytin maanantaina ostamaani uutta hopea/metalli lakkaa pohjavärinä, koska halusin kokeilla sitä. Taustalle sopisi myös valkoinen.
Tarvitset:
- Hopea lakka (valkoinen käy myös)
- Sininen lakka
- Musta lakka
- Punainen lakka
- Keltainen lakka
- Vihreä lakka
- Alus- ja päällyslakka
| Käytin näitä lakkoja. |
| Tälläinen pohjavärinä. |
Ohje:
- Lakkaa kynnet aluslakalla.
- Lakkaa kynnet hopealla.
- Vedä viiva kynnen sivusta keskelle (ihan kynen päätyyn). Tee tämä jokaiseen kynteen eri värillä.
- Jos tulee sotkua kynsinauhoihin, voit puhdistaa ne ennen kuin lakka kuivuu, niin hammastikulla pyyhkäisemällä. Puhdista kuivuneet tahrat vanupuikolla ja kynsilakanpoistoaineella.
- Levitä päällyslakkaa.
Lopputulos:
![]() |
| Tykkäsitkö, kommenttia? + Klikkaa luin nappia :) |

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti