Kävin tänään Helsingissä shoppailemassa. En paljon mtn löytänyt, mutta kaksi kynsilakkaa tarttui mukaan Cubuksesta :) Yhteishintaan 3.60€
Punainen on rippimekkoni värinen, sen takia sen ostin, mutta kun lakat olivat kerran tarjouksessa "2 lakkaa 3.60", niin otin sitten tollasen söpön nuden punaisen kaveriksi :> Seuraava postaus tulee luultavasti huomenna tämänpäiväisistä kynsistäni (kiivikynnet).
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti