torstai 16. elokuuta 2012

Ostoksia.

Kävin tänään Helsingissä shoppailemassa. En paljon mtn löytänyt, mutta kaksi kynsilakkaa tarttui mukaan Cubuksesta :) Yhteishintaan 3.60€
Punainen on rippimekkoni värinen, sen takia sen ostin, mutta kun lakat olivat kerran tarjouksessa "2 lakkaa 3.60", niin otin sitten tollasen söpön nuden punaisen kaveriksi :>

Seuraava postaus tulee luultavasti huomenna tämänpäiväisistä kynsistäni (kiivikynnet).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti