keskiviikko 15. elokuuta 2012

Raita kynnet.

Tän idean sain cutepolishin youtube videosta.
Itse en kuitenkaan onnistunut tekemään siksak kuvota, koska huomasin, että lakan pitää kuivua kunnolla!

Tarvikkeet:
  • Mintunvihreä lakka
  • Kimaltava sininen lakka
  • Kimaltava ruskea lakka
  • Läpinäkyväteippi
  • Normaalit sakset
  • (siksak sakset)
  • Alus- ja päällyslakka. 
Tee näin:
  1. Lakkaa teippiin ruskeaa ja sinistä (kuva)
  2. Lakkaa kynnet aluslakalla.
  3. Lakkaa kynnet mintunvihreällä.
  4. Lisää toinen kerros teippiin.
  5. Tee tässä välissä jtn muuta, sillä minulla ainakin meni aikaaa, ennen kuin lakka oli riittävän kuivaa suoraksi leikkaamista varten. Jos haluaa siksakkia kannattaa antaa kuivua yön yli.
  6. Leikkaa teipistä suikaleita ja laita ne kynsiin (joka toinen sinisellä ja ruskealla). Yli menevät kannattaa leikata pois.
  7. Lakkaa kynsi päällyslakalla.
vasemmalla siksak sakset, keskellä normit, jaoikealla erikois kuviolliset.

2 kommenttia: