Tein mansikkakynnet, vaikka syksy alkoikin jo. Tarkoituksena oli tehdä suklaa mansikat, mutta se ei onnistunut, joten tyydyin sitten normi mansikoihin :)
Tarvitsset:
- Punainen lakka
- Vihreä lakka
- Keltainen lakka
- Pieni dotting tool/hammastikku
- Hammastikku
- Alus- ja päällyslakka
- Lakkaa kynnet aluslakalla
- Lakkaa kynnet päällyslakalla
- Kaada vihreää lakkaa paperille ja dippaa dotting tool/hammastikku siihen.
- Tee vihreällä mansikan kanta.
- Tee keltaiset pilkut (siemenet) hammastikkua käyttäen.
- Lakkaa kynnet päällyslakalla.
kui kivat ! :)
VastaaPoista