lauantai 1. syyskuuta 2012

Mansikat

Tein mansikkakynnet, vaikka syksy alkoikin jo. Tarkoituksena oli tehdä suklaa mansikat, mutta se ei onnistunut, joten tyydyin sitten normi mansikoihin :)

Tarvitsset:
  • Punainen lakka
  • Vihreä lakka 
  • Keltainen lakka
  • Pieni dotting tool/hammastikku
  • Hammastikku 
  • Alus- ja päällyslakka
Ohje:
  1. Lakkaa kynnet aluslakalla
  2. Lakkaa kynnet päällyslakalla
  3. Kaada vihreää lakkaa paperille ja dippaa dotting tool/hammastikku siihen. 
  4. Tee vihreällä mansikan kanta.
  5. Tee keltaiset pilkut (siemenet) hammastikkua käyttäen.
  6. Lakkaa kynnet päällyslakalla.


Ajattelin seuraavaksi avaruus kynsiä, mitä te haluaisitte? Voitte linkkailla kuvia joista haluaisitte kynsi tutoriaalin :)

1 kommentti: