Suomeksi Paavo Pesusieni kynnet :)
Idea tuli luokkalaiselta, joka lauloi spongebob tunnaria!
Tää on sit tosi haastava, ja aikaa kannattaa varata runsaasti.
Mallina käytin tätä kuvaa:
Tarvikkeet:
- Keltainen lakka
- Vaalean ruskea (tai voit sotkea vihreää, keltaista ja ruskeaa tehdäksesi sopivan värin)
- Tumman ruskea lakka
- Musta lakka (kynä mieluiten, ohut sutikin käy)
- Dotting tool
- Valkoinen lakka
- Vaalean sininen lakka
- Alus- ja päällyslakka
Ohje:
- Lakkaa kynnet aluslakalla
- Lakkaa kynnet keltaisella
- Tee sopiva väri (rusehtavan vihreä), ja tee pisteitä dotting toolilla.
- Tee dotting toolilla myös silmät (käytä valkoista)
- Rajaa silmät mustalla ja tee dotting toolia hyödyntäen suu (ruskealla.)
- Rajaa suu ja tee ripset (3 per. silmä)
- Tee dotting toolilla pienempi piste silmään (sinisellä)
- Sinisen keskelle vielä musta piste
- Tee lopuksi nenä ja hampaat.
- Anna kuivua väh 1h. lopuksi päällyslakka.
Vaiheet kuvina selvyyden vuoksi:
| Vaiheet 1-4 |
| Vaiheet 5-6 Tässä on jo nenä. |
| Tässä valmis versio. |
![]() |
| Kaikki paavot, klikkaa luin, jos tyksit :) |
| ginatricosta ostin lakan (pink candy 56) |
| Ja tällänen varvas manikyyri setti tarttu mukaan H&M:stä. |


Noi on niin upeet ! :)
VastaaPoistaKiitos!
Poistamul ois blogis sulle yks juttu käys kurkkaa ;) !
VastaaPoistaOkei :)
Poistaaa upeet :)
VastaaPoistaPs.käy kattoos mu blogi ja liity vaiks lukijakd jos kiinnostaa :)
Kiitti :)
Poista