perjantai 7. syyskuuta 2012

Spongebob nails!

Suomeksi Paavo Pesusieni kynnet :)

Idea tuli luokkalaiselta, joka lauloi spongebob tunnaria!
Tää on sit tosi haastava, ja aikaa kannattaa varata runsaasti.
Mallina käytin tätä kuvaa:

Tarvikkeet:
  • Keltainen lakka
  • Vaalean ruskea (tai voit sotkea vihreää, keltaista ja ruskeaa tehdäksesi sopivan värin)
  • Tumman ruskea lakka
  • Musta lakka (kynä mieluiten, ohut sutikin käy)
  • Dotting tool
  • Valkoinen lakka
  • Vaalean sininen lakka
  • Alus- ja päällyslakka
Ohje:
  1. Lakkaa kynnet aluslakalla
  2. Lakkaa kynnet keltaisella
  3. Tee sopiva väri (rusehtavan vihreä), ja tee pisteitä dotting toolilla.
  4. Tee dotting toolilla myös silmät (käytä valkoista)
  5. Rajaa silmät mustalla ja tee dotting toolia hyödyntäen suu (ruskealla.)
  6. Rajaa suu ja tee ripset (3 per. silmä)
  7. Tee dotting toolilla pienempi piste silmään (sinisellä)
  8. Sinisen keskelle vielä musta piste
  9. Tee lopuksi nenä ja hampaat.
  10. Anna kuivua väh 1h. lopuksi päällyslakka.
Vaiheet kuvina selvyyden vuoksi:
Vaiheet 1-4

Vaiheet 5-6 Tässä on jo nenä.

Tässä valmis versio.

Kaikki paavot, klikkaa luin, jos tyksit :)
 
 Olin eilen Helsingissä shoppailemassa. Mukaan tarttui paljon kaikkea, ja esittelen täällä vain kynsiin liittyvät ostokset.
ginatricosta ostin lakan (pink candy 56)

Ja tällänen varvas manikyyri setti tarttu mukaan H&M:stä.

6 kommenttia: