Olin tossa viimeiset 2vko Tet-harjoittelussa, joten ei ollut aikaa tehdä kynsiä, ja vaikka olisikin ollut, niin ei ole enää kynsiä, koska siellä töissä katkesivat ne vähäisimmätkin! Joten pahoittelen suuresti postausten vähäisyyttä, ja koitan nyt ideoida ja kasvatella kynsiä.
Voisin seuraavaksi tehdä kysymyspostauksen kynsiin liittyen, jos haluatte tai jtn muuta vastaavaa (sillä välin, kun kynnet toivottavasti kasvaa.) Kommenttia: Mitä lakkauksia haluatte seuraavaksi, Haluatteko jtn uita postauksia? Yms yms.... Vastatkaa kyselyyn oikeassa yläkulmassa, ja tähän voi kommentoida :)
Kun luit tämän klikkaa luin nappia, se piristää päivääni, sillä silloin tiedän, etten kirjoittanut tätä kaikkea turhaan. :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti