Hei pitkästä aikaa!
Tein toiveidenne mukaan lontoo aiheiset kynnet, ja lippu oli nyt kiva tehä :)
Toivottavasti tauko ei ollut liian pitkä. Kynnet eivät ole vieläkään kovin pitkät, pahoittelut siitä.
Peukaloihin tuli vain liput, sillä muihin kynsiin ei olisi mahtunut.
Tarvikkeet:
- Sininen lakka
- Punainen lakka
- Valkoinen lakka
- Dotting tool (pieni) tai hiuspinni
- Glitter lakka
- Alus- ja päällyslakka
Tee näin:
- Lakkaa kynnet aluslakalla
- Lakkaa kynnet sinisellä (minun täytyi lakata 2 kertaa)
- Tee peukaloihin valkoisella melko paksu risti ja sen päälle vinoristi.
- Tee valkoisen päälle viivat punaisella (ohuemmat)
- Anna kuivua hyvin ja laita päällyslakkaa.
- Muihin kynsiin levitä glitteriä puoliksi, ja hetken päästä lisää glitteriä päihin. Kynsien kuivuttua lakkaa kynnet päällyslakalla.
Vaiheet kuvina:
| Vähä levahti toi keskusta... |
Voi Fanni,oot niin taitava ! <3
VastaaPoistaKaikkea hyvää sulle ja ihanaa syksyä :)
Kiitos!
PoistaSamoin sulle :)
voi ihanat <3 !
VastaaPoistaKiitos :)
Poista