lauantai 13. lokakuuta 2012

Britannian lippu kynnet

Hei pitkästä aikaa!
Tein toiveidenne mukaan lontoo aiheiset kynnet, ja lippu oli nyt kiva tehä :)
Toivottavasti tauko ei ollut liian pitkä. Kynnet eivät ole vieläkään kovin pitkät, pahoittelut siitä.
Peukaloihin tuli vain liput, sillä muihin kynsiin ei olisi mahtunut.

Tarvikkeet:
  • Sininen lakka
  • Punainen lakka
  • Valkoinen lakka
  • Dotting tool (pieni) tai hiuspinni
  • Glitter lakka
  • Alus- ja päällyslakka
Tee näin:
  1. Lakkaa kynnet aluslakalla
  2. Lakkaa kynnet sinisellä (minun täytyi lakata 2 kertaa)
  3. Tee peukaloihin valkoisella melko paksu risti ja sen päälle vinoristi.
  4. Tee  valkoisen päälle viivat punaisella (ohuemmat)
  5. Anna kuivua hyvin ja laita päällyslakkaa.
  6. Muihin kynsiin levitä glitteriä puoliksi, ja hetken päästä lisää glitteriä päihin. Kynsien kuivuttua lakkaa kynnet päällyslakalla.
Vaiheet kuvina:

Vähä levahti toi keskusta...

4 kommenttia: