perjantai 26. lokakuuta 2012

Näytös kynnet


Tein tälläiset kynnet, koska minulla on tanssinäytös huomenna. Nää on helppo tehdä. Valitse pohjaväri ja kun olet lakannut kynnet sillä, niin laita glitteriä niinpaljon kuin huvittaa :)

 Äänestä kyselyssä, kiitos!


6 kommenttia:

  1. vähäks kivat kynnet ! mullekki joku kerta ton tapaset ;)

    VastaaPoista
  2. mul oli näytöksessä samantapaset mut punaset :) laitoin sekä pohjavärin et glitterin "liukuvärjäyksenä" kerroksittain :)))

    VastaaPoista