vähäks kivat kynnet ! mullekki joku kerta ton tapaset ;)
Kiitti, toki :)
mi'ki haluun tollaseet ! :D
Joo pitäis nähä taas joskus <3
mul oli näytöksessä samantapaset mut punaset :) laitoin sekä pohjavärin et glitterin "liukuvärjäyksenä" kerroksittain :)))
Oi! Vähänkö kiva idea :)
vähäks kivat kynnet ! mullekki joku kerta ton tapaset ;)
VastaaPoistaKiitti, toki :)
Poistami'ki haluun tollaseet ! :D
VastaaPoistaJoo pitäis nähä taas joskus <3
Poistamul oli näytöksessä samantapaset mut punaset :) laitoin sekä pohjavärin et glitterin "liukuvärjäyksenä" kerroksittain :)))
VastaaPoistaOi! Vähänkö kiva idea :)
Poista