torstai 1. marraskuuta 2012

Tarrakynnet

Joo eli tein ihan perus tylsät kynnet, mut ens tiistaina teen kaverille kynnet, nii sitte tulee taas kunnon postaus :)
Ois kiva saada kommenttii tästä blogista, jos lukijoita siis on :D

Tarvikkeet lakkaukseen:
  • Vaaleanpunainen lakka
  • Tarroja
  • Alus- ja päällyslakka
Tee näin:
  1. Lakkaa kynnet aluslakalla
  2. Lakkaa kynnet vaaleanpunaisella
  3. Laita tarroja mielesi mukaan (turha säästellä, enemmän on parempi)
  4. Lakkaa kynnet päällyslakalla
Valmiina:
Tässä 10 kuvaa kynsiin liittyen, joista pidän itsekkin. Olisiko jollain toiveita seuraavasta lakkauksesta? Olisin iloinen jos saisin aiheen mikä miellyttää teitä lukijoita :)




Tärkein kaikista näistä kuvista (minulle) :)


Liukuvärjäys



4 kommenttia:

  1. vähäks kivat ! ja sit sellane postaus mis esittelet sun parhaiten onnistunu lakkaus ? =)

    VastaaPoista
  2. Nää on tosi kivat! (--: Ja tää kone(?) lagaa nii en nää ulkoasua kokonaisuudessaan, joten paha sitä kommentoida. :|


    www.fimydream.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) No ei se haittaa, mutta kiva tietää, että luet blogiani :)

      Poista