No mun mielestä ne Spongebob kynnet onnistu parhaiten, tai tykkään niistä muuten vain eniten, koska en olettanut osaavani tehdä niin vaikeita kynsiä. Toisaalta ne on kyl aika karmivat, näyttää, että ne olis aineis tai jtn :D No mut tää on mun mielipide. Mikä teijän mielest on mun paras lakkaus?
Tästä linkistä pääset katsomaan Spongebob postauksen, jos haluat :)
Etsin taas kuvia tumrblsta kynsiin liittyen ja löysin kuvan, josta sain idean, että ehkä te haluatte kokeilla tätä omiin kynsiinne, teinpä siis tutoriaalin tästä:
Tarvikkeet:
- Tummansininen lakka
- Vaaleanvihreä lakka
- Neonvihreä lakka
- Kultainen lakka (glitterikin käy)
- Joku glitteri (itselläni sini violetti glitteri)
- Vaaleansininen lakka
- Ohut suti
- Dotting tool
- Alus- ja päällyslakka
- Lakkaa kynnet aluslakalla.
- Lakkaa kynnet tummansinisellä
- Kaada vihreitä lakkoja vähän paperille ja kasta suti lakkaan.
- Sudi ohuita viivoja vuorotellen neonvihreää ja vaaleanvihreää.
- Tee glitterille samoin ja kultaista ihan vähän myös.
- Tee vaaleansinisellä melko iso piste yläkulmaan (käytä dotting toolia)
- Tee pienemmällä dottingtoolilla tummansininen piste vaalensinisen pisteen keskelle.
- Rajaa piste kokonaisuudessaan kultaisella.
- Lakkaa kynnet päällyslakalla.


Voi Fanny, oot tosi taitava !
VastaaPoistaToi sun tekemä riikinkukko on ihan tosi upee :)
Sun blogi on muutenki kiva, ja luen sitä aina :)
Voi kiitos, kiitos :) Ihanaa, että tykkäät!
Poista