Tän kunniaks saatte nyt kommentoida mielipiteitä tästä mun blogista, ja kysyä paljon kysymyksiä ja toivoa lakkauksia. Toivottavasti moni osallistuu tähän haasteeseen!
Koska tämä on kynsiblogi, tässä yksi lakkaus, perus helppo..
Tarvikkeet:
- Alus- ja päällyslakka
- Teippi
- Vaaleanpunainen lakka
- Violetti lakka
- Lakkaa kynnet aluslakalla
- Lakkaa kynnet vaaleanpunaisella
- Kun kynnet ovat kuivat, laita teippejä 2x2 ristiin (riippuu kynsien pituudesta montako laitat)
- Lakkaa kynnet liilalla ja poista teipit.
- Laita päällyslakkaa, tämä tasoittaa lakkauksen. (itselläni vikassa kuvassa ei oo vielä...)

Voisitko joskus tehä postauksen jossa kerrot jotain sun kynsistä ihan ilman lakkaa (+kuvia)? Esim. onko lasiviila ihan must to have? Ja käytätkö jotain kynnenkovettajia/vahvistajia/hoitojuttuja, vai kuinka sun kynnet kestää usein vaihtuvat lakat? Kynsilakanpoistoainehan haurastuttaa kuulemma...
VastaaPoistaEnsinnäkin ihan mahtavaa, kun jaksoit toivoa näin pitkällä tekstillä, kiitos! :)
PoistaTottakai voin.. Alankin tästä suunnittelemaan :)
joo te joku sellane miten hoidat sun kynsii !
VastaaPoistaJoo :)
Poistamun mielest sellane hoitojuttu ois kans tosi jeees ! (:
VastaaPoistaHyvä kun kaikkia/useimpia kiinnostaa tää hoitojuttu. Suunnittelen miten teen sen :)
Poista