tiistai 20. marraskuuta 2012

Kynsien hoitoa


Tämä on siis toivepostaus, joten kiitos sinulle joka anonyymina toivoit tätä. :)


Hoidan käsiäni/kynsiäni n.kerran viikossa, paitsi jos minulla on lakkaus, niin silloin vain käsiä. Esittelen tärkeimmät hoitotuotteeni, joita käytän, tässä postauksessa ja kerron niiden tärkeydestä, ja vaikutuksesta.
Tässä kaikki tärkeimmät tavarat, joita käytän kynsien ja käsien hoitoon. Haluaisin näiden lisäksi uuden lasiviilan, koska tuo vanha on jo niin kulunut (lasiviila on yksi tärkeimmistä hoitovälineistäni), sekä kynsinauhaöljyn. Ajattelin lisätä nämä joululahja listaan :)
 

Tämän käsirasvan ostin Lontoosta, mutta näin Anttilassakin tätä isommassa purkissa tosin. Terveemmät kädet, ja vahvemmat kynnet täsä luvataan, no mun kynnet ei tästä mihinkään vahvistu, ku ne on tullu geeneist, et ne on ohuet. Mutta kädet pysyvät kunnossa (ainakin paremmassa) kuin ilman tätä. Rasvaan siis iltaisin ja satunnaisesti päivisin.
 
Tämän ostin n.vuosi sitten demipäiviltä. Siihen oli 3 vaihtopäätä (toi valkonen) ja viimeistä viedään, eli tosi riittoisa tuo on. Hintaa en valitettavasti muista, mutta se olikin messuhinta. Tällä siis työnnellään hellästi kynsinauhoja taakseppäin, ja tää myös rakentaa kynsiä (siis siinä lukee niin).
Käytän tätä yleensä viilaamisen jälkeen.
Tämä on se viila, jota käytän ennen tuota pinkkiä "kynää". Tämänin ostin Demipäiviltä vuosi sitten. Ensin kynnen on oltava puhdas, jotta tätä voi käyttää. Toisella puolen on nämä pinkki ja valkoinen viila, jolla hiotaan kynnen pinta (valkoinen on vähemmän karkea). Kun kynnet on hiottu ne "kiillotetaan" tuolla harmaalla. Se tuo kynnen oman öljyn pintaan.

Tältä kynsi näyttää, kun se on hiottu, ja sen jälkeen kiillotettu.
 
Nämä ovat aluslakkoja, jotka vahvistavat kynsiä. Toinen on Lontoosta ja toinen on Essie-lakka. Jos minulla ei ole mitään lakkausta, niin laitan vain aluslakan (joskus myös päällyslakan), koska jos minulla ei ole lakkaa kynteni lohkeavat helpommin, ja saatan repiä niitä.


Käytän tätä kynsilakanpoistoainetta, koska se tuoksuu (keinotekoiselle) mansikalle. eikä niin vahvasti asetoonille. Minulla on myös pirkan kynsilakan poistoaine, jota käytän konadeihin ja kavereille, koska tämä on aika kallista.

Tässä kynnet valmiina. Ensin puhdistettuna, sitten hiottuna ja lopuksi kynällä vedelty. 

+ Jos jotain jäi epäselväksi, kommenttiboksiin vastailen mielelläni :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti