Tämä on siis toivepostaus, joten kiitos sinulle joka anonyymina toivoit tätä. :)
Hoidan käsiäni/kynsiäni n.kerran viikossa, paitsi jos minulla on lakkaus, niin silloin vain käsiä. Esittelen tärkeimmät hoitotuotteeni, joita käytän, tässä postauksessa ja kerron niiden tärkeydestä, ja vaikutuksesta.
| Tässä kaikki tärkeimmät tavarat, joita käytän kynsien ja käsien hoitoon. Haluaisin näiden lisäksi uuden lasiviilan, koska tuo vanha on jo niin kulunut (lasiviila on yksi tärkeimmistä hoitovälineistäni), sekä kynsinauhaöljyn. Ajattelin lisätä nämä joululahja listaan :) |
Tämän ostin n.vuosi sitten demipäiviltä. Siihen oli 3 vaihtopäätä (toi valkonen) ja viimeistä viedään, eli tosi riittoisa tuo on. Hintaa en valitettavasti muista, mutta se olikin messuhinta. Tällä siis työnnellään hellästi kynsinauhoja taakseppäin, ja tää myös rakentaa kynsiä (siis siinä lukee niin).
Käytän tätä yleensä viilaamisen jälkeen.
Tältä kynsi näyttää, kun se on hiottu, ja sen jälkeen kiillotettu.
Nämä ovat aluslakkoja, jotka vahvistavat kynsiä. Toinen on Lontoosta ja toinen on Essie-lakka. Jos minulla ei ole mitään lakkausta, niin laitan vain aluslakan (joskus myös päällyslakan), koska jos minulla ei ole lakkaa kynteni lohkeavat helpommin, ja saatan repiä niitä.
Käytän tätä kynsilakanpoistoainetta, koska se tuoksuu (keinotekoiselle) mansikalle. eikä niin vahvasti asetoonille. Minulla on myös pirkan kynsilakan poistoaine, jota käytän konadeihin ja kavereille, koska tämä on aika kallista.
![]() |
| Tässä kynnet valmiina. Ensin puhdistettuna, sitten hiottuna ja lopuksi kynällä vedelty.
+ Jos jotain jäi epäselväksi, kommenttiboksiin vastailen mielelläni :)
|



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti