tiistai 1. tammikuuta 2013
Geelit
Joo lyhyet kynnet on nyt mennyttä! Kaverit teki mulle geelit ja kohta voisin kokeilla jtn kivaa lakkausta niihin. Nyt toistaseks niis on vaa manikyyri lakkaus.
Valkoset päät, ja glitter viiva (ohuella sudilla tehty).
4 kommenttia:
melina
tiistaina, tammikuuta 01, 2013
oon mä kylllä taitava :D
Vastaa
Poista
Vastaukset
Fanni
keskiviikkona, tammikuuta 02, 2013
Jepp :D
Poista
Vastaukset
Vastaa
Vastaa
Anonyymi
tiistaina, tammikuuta 08, 2013
Hienot kynnet! :)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Fanni
keskiviikkona, tammikuuta 09, 2013
Kiitos :)
Poista
Vastaukset
Vastaa
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
oon mä kylllä taitava :D
VastaaPoistaJepp :D
PoistaHienot kynnet! :)
VastaaPoistaKiitos :)
Poista