Ja mulla oli oikeesti pitkät kynnet, mut toi viimeviikko oli nii kiireinen ja täynnä stressii, et ne katkes, joten sori lyhyistä kynsistä.
Kävin kirppiksellä tiistaina, ja löysin kaks ihanaa glitteri lakkaa. Tässä käytän toista.
En jaksanut ottaa kuvaa kameralla, joten käytin vebbiä, jossa on tosi surkea laatu (pahoittelut)
Tonttulakkien tekemiseen tarvitset:
- Kultaisen (hopeakin käy) lakan
- Glitteri lakan
- Punaisen lakan
- Valkoisen lakan
- Hile lakan
- Dottingtoolin
- Alus- ja päällyslakan
- Lakkaa kynnet aluslakalla.
- Lakkaa kynnet kultaisella. Nimettömään glitteriä päälle.
- Lakkaa kolmio punaisella, siten että se leviää kynnen päätyyn. (Jos ei käsin onnistu käytä apuna teippiä, mutta silloin kynsien on oltava todella kuivat)
- Tee tonttulakin päähän tupsu valkoisella, dotting toolilla. Voit hammastikulla levittää sitä jos haluat epätasaisen tupsun.
- Lakkaa kynnet päällyslakalla.
![]() |
| HYVÄÄ JOULUA KAIKILLE :) |


vähäks kivat ! :)
VastaaPoista