lauantai 21. heinäkuuta 2012

Magneettikynnet!

Eli nyt pääsin kokeilemaan magneetti lakaaa kunnolla, kun kaveri tuli käymään, ja sillä on nii ihanan pituset kynnet :) Magneetti lakka kuivuu nopeesti, eli kannattaa olla nopee, kun tekee niit kynsii. Suosittelen 1 sormi kerrallaan taktiikkaa, koska lakkasin kaksi kynttä ja sen jälkeen vasta laitoin magneetin  niiden päälle. Ei onnistunut. Lopulta kyllä, yhden sormen taktiikalla ;) Ja hei vastatkaahan tohon kyselyyn tuolla vasemassa reunassa, niin voin tehdä teitä miellyttävät kynnet :)
Tulos:
Muista klikata tota "luin" nappia ;)

10 kommenttia:

  1. mistä sä oikein hankit ton magneettilakan? :D pitäs varmaan itsekin ostaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Löysin Tuurista, mutta netistä kannattaa tilata, pääsee helpommalla, ellei asu ihan lähellä Tuuria :)

      Poista
  2. onko noi mangeettilakat hyviäkin ? :-o en oo nimittäi koskaa kuullukkaa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kuivuu vaan nopeasti, eli kannattaa olla nopee. Itsekkin kuulin näistä vasta vähän aikaa sitten toisesta kynsiblogista.

      Poista
  3. sulla on ihana blogi & ihanat kynnet♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, nämä kynnet eivät valitettavasti ole kyllä minun. Minulla on sellaset lyhyet ja kämäset ;D

      Poista
  4. Ihanat kynnet ja oikeesti... miten sä oot noi hyvä? Mäki tykkään lakkailla kynsii ja oon aikas hyväki siin, vaik ite sanonki... Si mun kynnet o semmoset et aina pureskele-.- Mut liityn!!! Muutes mistä sä tilaat noita kunsilakkoja ja kaikkii noit tarvikkeita + paljo ne oikee maksaa?

    valokuvaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, noi on mun kaverin kynnet, mä vaan aina lakkaan ne, ku sil ei oo taipumusta lakkailuun. Omat kynteni ovat lyhyet ja lohkeilevat. Netistä voi tilata aika turvallisesti, tässä mun blogissa muutamia hyviä sivuja, tuolla vasemmassa laidassa. Ihan merkistä riippuu paljonko ne maksaa. Itse etsin mahdollisimman edullisia lakkoja ja panostan alus- ja päällyslakkaan. Tuollaiset erikoislakat ovat tietysti hieman kalliimpia, ja merkkilakat myös. Kannattaa googlata mieluisia lakkoja, niin saat hinnan selville ja sen myydäänkö niitä jossain.

      Poista