sunnuntai 12. elokuuta 2012

Kynsilakkani!

Tässä ne nyt on! 48 kappaletta (jos oikein laskin) ei oo kauheen paljon, mut täl hetkel en tarviikkaa paljoo enempää. Kuvasin merkeittäin.
Säilytän lakkoja tälläisessä lokerikossa.

Tässä tarvikkeet (mm dotting tool ja marmorointi kippo)

Tässä tarvikkeet paremmin esillä. Vasemmalta oikealle: Lasiviila,kynttä kuoriva viila, kynsinauhojen ja kynsien hoitokynä, nail art kynät (musta&kulta), matta päällyslakka (flomar), Aluslakka (Kicks), Päällyslakka (mavala), ohut suti, marmorointikippo, alustoja (paperia), dotting toolini, meikkisieniä, vanulappuja, vanupuikkoja, kynsitarroja.
Tässä paremmin tarvikelokeron alus- ja päällyslakat. Käytän näitä kavereille.

Konadit, anteeksi etten saanut parempia kuvia...

Fimoni

Strassini

Golden Rose (PARIS) lakkani, Turkista tuliaisina saatu.

Magneettilakka ja magneetti. Tuurista ostettu.

Konad lakkani.

Graffiti lakat.

Lumenen Gloss&Care -lakat.

Viva la Diva lakat.

Flomarin True color -lakat.

Flomarin kimaltavat lakat.

Paris

Beatyuk

Mavala

Selene

Tälläset lilat, vasemmalla olea on Maybelline, ja tää toinen on joku vanha.. (en käytä näitä paljoakaan)

Rimmelin lakat. Valkoiseen olen vaihtanut extra ohuen sudin.

Lumene natural code -lakat

Kiss nailart -lakat (valkoinenkin oli, mutta se kuivui)

 
Essie lakat. vasemmalla vahvistava ja kasvua nopeuttava aluslakka. Oikealla jopa 2 viikkoa kestävä päällyslakka.



Lakoista saa kysellä kommenttien muodossa lisätietoja :-)
+ Muista klikata "luin" nappia.

11 kommenttia:

  1. woooow ..... saat tehä mulle joskus jotku kivat !! :):)

    VastaaPoista
  2. Mistä ostit fimot ja strassit( ei netti kaupasta)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne itse asiassa on saatu joululahjaks, mut netistä ne tilattiin. (en tiä vastasinko kysymykseen...)

      Poista
    2. Ok kitti. Tiiätkö saax niit mist kaupoist?

      Poista
    3. En tiiä, luulen et ei ainakaa suomesta mistään. Netistä ei oo kauheen vaikeeta tilata, ja ne tuleekin tosi nopeasti :)

      Poista
  3. Oks lumene sun mielest hyvä?
    Ja miks alus ja päällys lakka pitää olla eriksee, mä käytän samaa:)
    Jaja paljo noi essiet maksaa?
    Miten fimonit laitetaa ja paljo makso + mist ostit?

    valokuvaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan se ihan hyvä merkki, ainakin se on helposti saatavilla. Ja suurimman osan lumeneista oon saanu lahjana.
      Noi essiet on sillee, et aluslakka vahvistaa, ja päällyslakka pitää hyvin/kauan, siks ne on eri. Mut kylhän niitäkin myydää, mitkä on samas pullos :)
      Essiet maksaa aika paljon, noi alus/päällyslakat makso kai 15.90 kpl, mut värilliset ns. nonrmit maksaa n.10€.
      Fimot laitetaan pinseteillä, sormin tai sitten dippaamalla dotting tool päällyslakkaan, sitten siihen tarttuu fimo, ja fimo painetaan kynteen (lakan pitää olla silloin märkää). Sain noi fimot joululahjaks, mut yleisesti tollanen kiekko maksaa n.4€. (netistä ostettu luulisin).

      Poista