maanantai 13. elokuuta 2012

♥Sydän kynnet♥


Tein tälläset, mut tuli aika ystävänpäivä aiheiset.. Voin laittaa tagiks y-pv :D

Tarvikkeet:
  • Pinkki kimalle lakka
  • Hopea ohutsuti glitter
  • Sydän fimo
  • Dotting tool
  • Alus- ja päällyslakka
Tee näin:
  1. Lakkaa kynnet aluslakalla.
  2. Tee pinkillä vino manikyyri kynnen päätyyn.
  3. Tee viiva pinkin rajaan.
  4. ota dotting tooliin pieni tippa päällyslakkaa, ja ota siihen fimo.
  5. Paina fimo kynteen kiinni (lakan pitää olla märkää)
  6. Levitä päällyslakkaa.

4 kommenttia: