Tein tälläset, mut tuli aika ystävänpäivä aiheiset.. Voin laittaa tagiks y-pv :D
Tarvikkeet:
- Pinkki kimalle lakka
- Hopea ohutsuti glitter
- Sydän fimo
- Dotting tool
- Alus- ja päällyslakka
Tee näin:
- Lakkaa kynnet aluslakalla.
- Tee pinkillä vino manikyyri kynnen päätyyn.
- Tee viiva pinkin rajaan.
- ota dotting tooliin pieni tippa päällyslakkaa, ja ota siihen fimo.
- Paina fimo kynteen kiinni (lakan pitää olla märkää)
- Levitä päällyslakkaa.
Vähä ihanat :)
VastaaPoistaKiitti, mul oli ne luokkakokoukses :)
Poistasuloset ! :)
VastaaPoistaSinä olet ;D
Poista