Tein kaverille tälläset, kun halusin kokeilla yhtä lakkaa, mitä en oo viel käyttäny ikinä. Se osottautu tosi kauniiks :) Mulla vaan ei ollut kiiltävää päällyslakkaa, vaan mattapinnan tekevä, joten sen puoleen ei tullu ihan niin kivat. Eli jos mahdollista käytä kiiltävää päällyslakkaa!
Tarvikkeet:
- Meikkisieni
- Kimaltavapinkkilakka
- Valkoinenlakka
- Dotting tool
- Hammastikku
- Alus- ja päällyslakka
Ohje:
- Lakkaa kynnet aluslakalla.
- Lakkaa meikkisieneen yksi raita kimaltavalla pinkillä.
- Tuputtele kynnen pää sienellä.
- Lisää väriä kynnen päätyyn, jos se on liian vaalea.
- Tee neliöön palloja dotitng toolilla.
- Kun pallot ovat hieman kuivahtaneet, vedä niiden keskeltä hammastikulla viiva keskustaan, jolloin muodostuu terälehti.
- Kynsien kuivuttua levitä päällyslakka.
| Joo suurimpiin kynsiin voi tehdä 2 kukkasta :) |
Toi lakkaus näyttää tosi hienolta. C:
VastaaPoistaKiitos :)
Poistavähä kivat ! :-)
VastaaPoistaMäki tyksin :) Kiiz
Poista