torstai 9. elokuuta 2012

Liukuvärjäys manikyyri

Tein kaverille tälläset, kun halusin kokeilla yhtä lakkaa, mitä en oo viel käyttäny ikinä. Se osottautu tosi kauniiks :) Mulla vaan ei ollut kiiltävää päällyslakkaa, vaan mattapinnan tekevä, joten sen puoleen ei tullu ihan niin kivat. Eli jos mahdollista käytä kiiltävää päällyslakkaa!

Tarvikkeet:
  • Meikkisieni
  • Kimaltavapinkkilakka
  • Valkoinenlakka
  • Dotting tool
  • Hammastikku
  • Alus- ja päällyslakka
Ohje:
  1. Lakkaa kynnet aluslakalla.
  2. Lakkaa meikkisieneen yksi raita kimaltavalla pinkillä.
  3. Tuputtele kynnen pää sienellä.
  4. Lisää väriä kynnen päätyyn, jos se on liian vaalea.
  5. Tee neliöön palloja dotitng toolilla.
  6. Kun pallot ovat hieman kuivahtaneet, vedä niiden keskeltä hammastikulla viiva keskustaan, jolloin muodostuu terälehti.
  7. Kynsien kuivuttua levitä päällyslakka.

Joo suurimpiin kynsiin voi tehdä 2 kukkasta :)

4 kommenttia: