torstai 2. elokuuta 2012

Mustache nails ;)

Tein kaverille tälläset söpöt mustache kynnet. Kannattaa harjoitella viiksien teko ensin paperille, koska se voi olla vähän hankalaa. 
   Lähden riparille lauantaina, joten postauksia ei ole vähään aikaan tiedossa. Äänestäkää kuitenkin haluatteko kynsilakkapostauksen. Kysely on vasemmassa reunassa.

Tarvikkeet:
  • Valkoinen lakka
  • Musta lakka
  • Dotting tool / Omatekoinen dotting tool + hammastikku
  • Alus- ja päällyslakka
Ohje:
  1. Levitä aluslakkaa.
  2. Lakkaa kynnet valkoisella.
  3. Tee dotting toolilla pisteen kiinnikkääin toisiinsa, tai jätä pieni rako.
  4. Käytä dotting toolin ohuempaa päätä/hammastikkua viiksien loppupään tekoon.
  5. Lakkaa kynnet päällyslakalla.
Lopputulos:
Kuten huomaatte viiksien ei ole pakko olla samanlaisia, eikä niistä tulekkaan ;D


4 kommenttia: