Ja sit toi hyödyllinen video, miten saat tehtyä itsellesi ohuen sudin. Tästä pääset katsomaan videon.
Sitten lakkauskeen. Mulla oli tää kauan aikaa sitten, mutta silloin oli jotain muutakin postattavaa, joten säästin tämän tänne. (kasvatan nyt kynsiä, joten tuoreita lakkauksia joudutte odottelemaan)
Tarvikkeet:
- Vihreä lakka
- Vaaleanpunainen lakka
- Valkoinen lakka
- Musta lakka
- Dotting tool
- Ohut suti
- Alus- ja päällyslakka
- Lakkaa kynnet aluslakalla
- Lakkaa kynnet vihreällä
- Tee dottingtoolilla isot mustat pisteet silmiksien reunoiksi ja ohuella sudilla suu V muoton.
- Tee silmiin pienemmällä dotting toolilla valkoiset pisteet ja suun pieliin poskiksi pinkit pallot.
- Tee vielä musta piste silmiin, jotta sammakko näkee jotain ;)
- Lakkaa kynnet päällyslakalla.
Muista kommentoida videoista ja lakkauksesta, sekä klikkaa luin :)
Nää on tosi kivat, tykkään. :3
VastaaPoistaKiitos :)
Poistauijui hienot !
VastaaPoistaTack <3
Poistamulla ois pieni haaste sulle :-)
VastaaPoistahttp://you-make-me-smile-mia.blogspot.fi/
Uuu meen kattoo :)
Poista