perjantai 7. joulukuuta 2012

Haaste!

Sain haasteen Mialta :)

1. Lempivuodenaikasi ? -Tänä vuonna pidin paljon syksystä, mutta kesä on varmaankin kuitenki ykkönen :)
2. Lempi tv-ohjelmasi ? Glee ja olipa kerran <3
3. Lempi leffasi ? Twilightit
4. Harrastuksesi ? Tanssi
5. Mikä on unelmasi ? Unelmani olisi saada hyvä työ ja onnellinen elämä :)
6. Mainitse kolme todella hyvää ystävääsi: Aura, Milena/Melina ja Mia ;)
7. Ruoka, mistä _et_ tykkää: Maksalaatikko HYI!
8. Mitä teet vapaa-ajallasi ? Oon kirkolla ja tanssissa, joten vapaa-aikaa ei jää paljon, mutta jos sitä on niin dataan ja oon kavereiden kanssa :)
9. Millainen puhelin sinulla on ? HTC kosketusnäyttö, sellanen pieni puhelin.
10. Onko sinulla insta/kik ? Kik on instaa ei.
11. Millä nettisivuilla käyt eniten ? Facebook, blogi
 
Kysymykset niille jotka haastan (muutkin voi vastailla kommentteihin jos haluutte)

1. Lempi tuoksu?
2. Lempi kaupunki (Suomessa)?
3. Paras lomakohde?
4. Silja vai Viking line?
5. Teetkö joulukortteja?
6. Lempi suklaa?
7. Paras musiikkityyli?
8. Listaa 3 hyvää asiaa itsestäsi:
9. Mikä internet selain on paras?
10. Parasta leffaseuraa:
11. Onko ihastusta/omaa kultaa?    
 
Haastan:
 
Ihanaa joulunodotusta kaikille, kohta tulee bling kynnet ;) 
 
 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti